Pages

March 26, 2011

the gugudthing

semalm saya tak g keje , .. semalam lg pnye semalam pun tak g keje gak . knape ?
alaa.. ada laa.. hehe .. semalam kul11 lebih lepas anta tyra g ktm , aku pun pecut lah kete ke shah alam ,. la ni baru la thegeh - hegeh nak amek sijil SPM kan ., bajet2 budak baru pas SPM plak ! haha

on the way tu , abah call .. bla , bla,.. then aku pun tgh drive scra jujurnye aku
pun ckp yg aku ponteng keje arini * semalam * huu .. aku bajet2 abah nk marah ke , ape ke kan .. tp dia just kata " haa.. yelah2 .."

then , aku sampai skola aku tuh kul12.30 kot,.. tp dah ttp plak pjabatnye , kene la tgu kul2.45 ,, lame tuh weh ! tapi seb bek ade mybee :) thanks temankan saya semalam ye bucuk ! :p

we pun g la mkn dulu kan sebab aku pun mmg tak mkn pape lgsung pagi tuh .. aku pun tibai la nasik goreng ayam ! kahkah . tak segan silu btul aku mkn .. hehe

then , after amek sijil , mnunggu lah si mon nk amek baju dia .. haishh ,.. sampai sesat2 bagai kat shah alam ! haha *kalo aku pun kompem sesat ! kena beli GPS letak dlm kete ! perlu ! hahaha

pastu ... dah settle sume , kami pun pulang dgn hala tuju masing - masing !
iRMYB <3 malam tuh kat rumah suma complete ade ! best gila rasa nye .. huuu bestnye duk rumah ! taknak balik !! taknak !!! :p

for kete yang ade accident tuh , im sorry ya abah , along :( saya tak sengaja ... ummm ,.. nati bila saya dah ade duet , dah keje , saya akan balas jasa kamu !!

0 comments: