Pages

March 08, 2011

bosan vs boring = sleepy

2nd day practical ,.
its not good for me . im be a skem - skem girl at here ! kahkah !
heyy .. cpat la nak abes waktu keje .. tak sabarnya nak balik dan mnyakat tyra , mon and qila ..
sumpah lah mnagantuk nak mam .. *pray for time being fast then usual ~**

yeah ,. mari kite snap pic smentara tade keje .. haha ..

okey mmg busan ..
tolong lah korg dalam opis nih jgn buat keje.. layan la aku yang sangap nak bborak nih . huu.. tak pun cepat - cepat la petang.. korang buat minum - minum teh ke,.. makan kueh ke.. hiihii .. syoknya ! ehh ~ since aku duk kat opis nih , baru la aku mndengar siaran radio melayu .. *ewah .. sungguh la bajet omputih en !* haha . selamber land aku je update blog kat opis .. awak tu da la praktikal dik .. tak buat keje ,.. buat entri plak !

*gambar tak dapat di uplod skg . tgu sy pulang yee .. hiihi*

tea time for today : rojak buah and otak - otak pembelian kak g.. or kak azie.. ha tah laa.. aku pun tak bape ingat nama mereka .. budak baru la kata kan .. huu

0 comments: