Pages

March 01, 2011

eh , pinjam jap !



nak pinjam ? buleh amek lah .. *yess ! di situ ..*

hehee.. tadi berfacebooking .. pastu nampak lah ade satu,dua,tiga gmbar saya terselit kat album mmbe time ber BBQ di tepi tasek . tu adalah last night punye aktiviti pas abes semestar ..:(

malam tuh hujan pulak , dah la petang tuh ada exam last,. agak nak migrain,loya,sakit tengkok,sakit tekak,sakit pinggang suma complete ah demi bjuang untuk paper yg punye killer punye paper lah senang cakap .. haaa ..*senang kan ? sila bace laju - laju *


so , tghari mmg tak bape nak selara lah nak mkn ,.. al- kisah konon nya tade selera serta tak nak buang masa nak stdy en .. hihi . sungguh gigih kan saya :p


kk, berbalik pada cita asal , mlm tuh saya g lambat sikit lah ,.. sbb nk dtg mkn je ,, haha ! pastu terleka plak sebab main game the sims ,. maklumlah dah lama tak main ..

kalo bukak tune up utilities pastu nak clean disk ke hape ke name nye tah .. mesti game2 list aku sume kua mnunjukkan last used 2month ago .. *wahahaa ,.. sumpah tipoo belaka *


okey , disini saya papar kan sekeping,dua gambar saya terselit - melit :



tak - tak nih bukan terselit . nih saya selitkan diri sendiri di webcam syoksendirik


adehh , kantoi .. dah ah dtg lmbat , amek mknan yg ter"awal" plak . hehe
cover muka dgn acah - acah mata masuk habuk




mana saya ? saya sedang keliru . terima kasih .

*sumber : kawan yg mmbawa camera canggih2... tak mcm saya . tade camera :( tak dpt men snap2 .. isk ! *

okey , pinjam tapi tak nak pulang plak buleh tak ?? hihi

0 comments: