Pages

March 24, 2011

baaru nak mengupload .

hihi ,. almost 1 week lah kan wedding abg aku dah berlalu .
dorg pun dah syok g honey moon and balik dah pun.. hahaa

kat sini tamau la cte bebanyak sgt .. nak tepek je pix untuk tontonan korang :)
memandangkan aku pun ter M.C arini .. hahaha

okey , selamat melihat !

time Nikah : masjid ape eh name nye ? hihi . sorry tatau..
sila lihat muka bakal akak aku * time tu lah .. mest bedegup kencang je jantung dia :p
abg aku lagi la gemuruh en !



ni time kat rumah pempuan . lepas nikah pada paginye .
muka malu - malu kucing lagi kan time nih.. maklum lah.. baru lagi .. haha
tape.. kite tengok gbr seterusnyee... hahaha


haha . muka pngantin laki mcm blur je . betul ke aku dah kawen nih ? wheehehe




haa.. makan - makan .. kompem dorg tgh lapo . tapi cover line punye .. aku duk meja depan sedap melahap tanpa segan silu ..*pix tak disediakan *

okey dah2 la tuh kat rumah pmpuan kan , actually aku tak banyak amek gambar sangat time wedding tuh .. ye laa, sibuk mmg tahap gile babeng punye .. so , nih lah sikit gambar kat rumah belah aku :)



sian . tghary yang terik , kene plak berdiri kat tengah2 tuh kan.. tape , skali seumur hidop je ..kan ? kan ?

zoom sket muka pengantin !


nampak lebih berseri - seri dan terpancar ketidakseganan disitu .. see ,. i told you !
dah tak segan dah macam yang tadi .. hihi . tp
penagantin laki tak reti cover line muka than panas .. adoy .. come on lah along !



pengantin kicik pun ade . kicik - kicik dah men kawen2 ..
zaman aku dulu kicik - kicik tade pun jd pengantin kicik or flowergirl eventhough aku
cute :p



kehijauan





okey , nih je la aku dapat curik gambar wedding tu . haha .
if ada pix yang cantik or kureng tu , bukan saya yang snap yee.. i picked a.k.a cuwik
pix dari pelbagai sumber ! haha

and for the last , i wish :: selamat pengantin seminggu !! :p


p/s : click image untuk penglihatan yang lebih jelas

0 comments: