Pages

September 30, 2011

mereka sudah . aku bile ? haha


hari ini 30 september 2011 . minggu nih tade apa plan kot .
tetiba teringat next week ada invitation wedding ..

oh - oh .. bukan wedding sedara mara mahupun jiran tetangga .. tapi kawan saya ! weehoo ! nak kawen dah kau kan .. rase macam awal sangat jee tapi kalu dah jodoh nak buat macam mana :)
aku lak yang teruja kau nak kawen ! walaupun kita tak lah rapat sangat tapi kita adalah classmate . huhu tahniah okay untuk kau! *clap* .

mira on engagement day .

okay done untuk kawan yang nak kawen .

tetiba aku teringat kat kawan aku yang dah pun kawen . yang nih jarang sikit kot berlaku sebab dia lalaki .. pastu kawen kira sangat la muda .. baru umur 21 . wife dia .. aku tatau la bape umurnya .. untuk wedding dia aku tak g pun sebab dia belum buat lagi majlis dia! haha . nikah je dulu .. tu pun tade sape yang tau .
cehh ,.. kontraversi je . kira nikah buat untuk kaum keluarga je la yang datang .. jangan ah salah paham .. * padahal aku pun fikir gitu gak :p hihi *

okay tade gambar >>>


done .

te
tiba aku teringat kat kawan aku yang dah pun kawen dan dah pun melahirkan anak ! waahh ~! ni memang terbaik punye lah . advance dari kawan aku yang penah aku kenal dari zaman persekolahan .. wiwweeett <3


dari kanan : baby yang shom
el sdg tidur nyenyak , baby besar yg sdg sibuk nk pok2 baby shomel .

dayah selamat melahirkan baby girl yang bernama ..... erk -_-" ... maaf terlupa . tapi memang name dia comel macam saya .. hihi ,. then fyi dayah adalah kawan sekolah rendah aku dulu dan juga kawan yang paling la kecik saiz tubuh badan nya berbanding yang lain dan aku .. *cnfirm laa aku kan besor* huu ..

tapi apa apa pun. tahniah untuk kau dayah ! dah jadi mak orang dah .. yikk !:D

done .

tetiba teringat kat diri sendiri yang belum melangkah ke alam seperti mereka di atas ! hihi

gatalll ~



kenapa berkelakuan begini ??!!





September 08, 2011

thehehe

hari ini , saya tade plan apa apa memandangkan saya tak berkerja . so, marilah mencari kerja di rumah saja .. maklumlah seperti ayat pakcik makcik yang selalu kite dengar "aku ni tak boleh duduk saja2 .. badan rasa sengal2 sakit2 jee.. mesti nak buat kerja . barulah badan sihat .." hihi .. biasa dah aku dengar ayat tu ,. tapi ada betul nya juga , kalau duk saja2 je , korg akan rasa bosan yang melampau dan kebarangkalian untuk duk melepet dan baring sambil tengok tv adalah tinggi .jadi bila dah lama sangat dalam posisi begitu ,dah tentunya otot2 anda tidak berkerja menyebabkan kesengalan dan kemalasan melanda . betul tak ?

semalam aku pergilah dapur lalu membelek apa yang ada dlm almari makanan ., so ternampak lah mee soya ! oh2 ,. ye aku grab dari pasaraya tempoh hari time borong barang nak buat laksa :p hihi ,..


aku tengok mcm best je mee ni .. tapi tade idea nak masak macam mana .. acane tu ? korg pernah ke masak or ternampak mee ni masak apa ? disebabkan aku mmg tade kerja , aku nak lah mengasah bakat semulajadi aku dalam masak memasak nih ,.. hihi .. ye dak ?

so ,. gbr raya pun malas nak upload .. jadi perap saja dalam lappy smpai tahun depan baru kita kluarkan ! haha .. pun boleh ~ nway , thanks la pada kawan2 yang sudi datang ke rumah aku yang sederhana nih :) sayang korang yang gila babun walaupun aku tau niat korang datang nak melantak je kat rumah aku ! durh !

September 07, 2011

tetibe rasa nak ..



okay ,. aku tak mau cte panjang panjang nih .. so , aku nak gtau 1 benda je .

cantik tak baju ini :D


fine , fine .. bukan nak show off . tapi saya jual baju ini untuk anda !

ye .. okay meh tgk screenshoot dia .. ecehh :p


:: free size ::
:: color - peach comel ::
:: material - knitted ::
:: price - RM20 aje ::
:: only 1 stock ::


siap ada lace lagi kat atas baju itu .

so , berminat ? silalah tinggalkan komen anda :)