Pages

September 08, 2011

thehehe

hari ini , saya tade plan apa apa memandangkan saya tak berkerja . so, marilah mencari kerja di rumah saja .. maklumlah seperti ayat pakcik makcik yang selalu kite dengar "aku ni tak boleh duduk saja2 .. badan rasa sengal2 sakit2 jee.. mesti nak buat kerja . barulah badan sihat .." hihi .. biasa dah aku dengar ayat tu ,. tapi ada betul nya juga , kalau duk saja2 je , korg akan rasa bosan yang melampau dan kebarangkalian untuk duk melepet dan baring sambil tengok tv adalah tinggi .jadi bila dah lama sangat dalam posisi begitu ,dah tentunya otot2 anda tidak berkerja menyebabkan kesengalan dan kemalasan melanda . betul tak ?

semalam aku pergilah dapur lalu membelek apa yang ada dlm almari makanan ., so ternampak lah mee soya ! oh2 ,. ye aku grab dari pasaraya tempoh hari time borong barang nak buat laksa :p hihi ,..


aku tengok mcm best je mee ni .. tapi tade idea nak masak macam mana .. acane tu ? korg pernah ke masak or ternampak mee ni masak apa ? disebabkan aku mmg tade kerja , aku nak lah mengasah bakat semulajadi aku dalam masak memasak nih ,.. hihi .. ye dak ?

so ,. gbr raya pun malas nak upload .. jadi perap saja dalam lappy smpai tahun depan baru kita kluarkan ! haha .. pun boleh ~ nway , thanks la pada kawan2 yang sudi datang ke rumah aku yang sederhana nih :) sayang korang yang gila babun walaupun aku tau niat korang datang nak melantak je kat rumah aku ! durh !

0 comments: