Pages

October 08, 2010

Kau sangat Chomel !!

saya suka dia . sebab dia gemuk dan gendud.
dia tatau saya suka dia. ahahaha!
dia sangat oldskool.. erk,. dari dulu sampai sekarang,.. suka pakai
hitam and putih,. *kau tade baju len ke?? huh
tapi, kau tetap sgt chomel di mata ku. :")




*aku kan dah pesan, guna la makeup remover pas pakai eyeliner
tgk,. dah lebam kelopak mata kau!



*yikk* kau nih suke bwt muke chomel!! :D

kalau aku boleh pelihara kau panda . aku akan bagi kau makan byk2 biar gemok!
pastu ajar kau jadi jinak,. tak carik pasal and cederakan orang . *tapi kalau orang tuh jahat,. kau geget je sampai putus! ahahaha!




Hoii PANDA !! kau jgn la panjat2,.. kau suka aku tak ? nak aku jadi tuan ko tak?
aku suka kau gendud,..haha!

*panda tu bajet macho je . skodeng awek ah tu . webcam sudah .. dunia dah maju . huhu




2 comments:

Naqiuddin said...

ape nih?hahaha!

tokidokilalalaa said...

nih panda ! haha!
suke dia ! comel je!!