Pages

November 24, 2010

tak berape nak hadap sangat lah kan .

hello,
i gile admire you do,
haha
bgus gile lah kan ko tuh punye berita !!
serius aku suka gila kawan dgn kau
kau punya info - info dan berita menarik mmg terbaik dari ladang
kalah lah macik - macik yang selalu bergosip sepunuh masa kan.

kalau boleh aku memang nak je kawan dgn ko selame - lamenye
please dont leave me :((

love you,. kalau kau tade . hidup aku tak bermakna .
takde lah cerita - cerita aku yang akan di jaja kan ,.
kau sgt bermakna ,.! terima kasih !
terus lah berkhidmat untuk aku dan rakan - rakan aku yang lain .

kerjasama dari kau sangat lah kami suke ,.




untuk orang yang berkenaan .
you're the best sh** i ever know babe !!! STFU .