Pages

June 16, 2010

relation between blur situation and topup.


BLUR.
BEST KE JD ORG BLUR EK? ahaha. arini aku rse jd blur. huu. da la class mcroeconomic pg2 lg.. cis! sj je nk tmbhkan blur aku.. seb bek gak aku jd blur td sbb class td aircond rsak.. sumpa pnas!! *cne aku tau pns sdgkan aku blur td.. aku dgr mmbe aku ckp la yg dorg pns2 bdn.. huu.. then, ape yg lectrer tuh aja pon aku dgr je n salin.. nti2 la ku phmkan.. hehe. hoh! aku bru engt aku nye goal arini nk bli topup.. dgn smgtnye aku g kdai yg jual topup.. 1 1 nye di tmpt aku blaja.. ape la .. koleg pnye besa, tmpt topup 1 je.. *actually ade yg len .. tp 1 tu cm tanak jual topup je.. 1 lg jauh nk mmpos..huh! smpai je dpn kdai tuh,

akak tu dgn mke yg manis bkata ' topup tade dik.. :))'
huh!! seb bek mke akak manis,. sjuk gak aty aku ni.. lalu dgn mke yg cute
aku tnye 'ptg ade tak kak?'
akak tu pun jwp ' tak jnji la dik.. '
pehh.. aku da pk2 cne la aku nk bkomunikasi dgn rakan2 aku nti.. huuu ..
*ayt tak blh bla.. da la.. aku pon mls nk pk..*ttbe blur aku pon da ilang.. hehehe.

moral : kpde sape2 yg blur2 tuh. g la bli topup kat kdai yg tade topup.

1 comments:

nnaqiuddin said...

blurr...sy blurr!!huh..